Tarbijakaitseamet

Pronksi 12, 10117 Tallinn

Nõuandetelefon  6201 707 saab küsida nõu tööpäevadel kella 10.00-15.00.

E-post: info@tarbijakaitseamet.ee
www.tarbijakaitseamet.ee

 

Tarbijakaitseamet nõustab tarbijaid maakondades. Info vastuvõttude kohta

 

Lisaks vastuvõttudele saavad tarbijad ametilt abi küsida telefoni teel, mis on kõige kiirem võimalus oma probleemile lahendus leida. Nõuandetelefonile 620 1707 saab helistada tööpäeviti kella 10.00-15.00. Samuti vastab amet tarbijate kirjalikele pöördumistele. Kirjutada saab ametile e-posti aadressil info@tarbijakaitseamet.ee, postiaadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või Facebooki vahendusel.

 

Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma siis, kui

• tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda

• tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust

• tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav

 

Rohkem infot tarbija õiguste ja kohustuste kohta leiab ameti kodulehelt www.tarbijakaitseamet.ee ja

Facebooki lehelt  www.facebook.com/tarbijakaitseamet.

 

 

Viimati muudetud: 18.05.2017 09:46, Annely Eesmaa
Põlva Vallavalitsus    Registrikood 75038581    Kesk 15, 63308 Põlva    Telefon: 799 9470    Faks:     E-post: info@polva.ee