Põlva Teataja uudised

« Tagasi

Muutuvad Swedbanki Põlva esinduse lahtiolekuajad

Swedbanki Põlva esindus on 1. maist alates avatud esmaspäeviti ja kolmapäeviti kella 10–14.

Muudatus on seotud pangakontori oluliselt vähenenud külastatavusega. Kolme aastaga on klientide voog Põlva kontoris vähenenud ligi kolm korda. See on mõistetav, sest digitaalseid lahendusi on pidevalt lisandunud ning klientide eelistuseks on kujunenud oma pangaasjade ajamine interneti- või mobiilipangas. Ka arvelduskontot pangas saab avada interneti teel, pangakontorit külastamata. Samuti on võimalik saada lisaks telefonikonsultatsioonile ka videonõustamist ning kodulaenu või liisingut saab võtta täielikult digikanaleid kasutades.

Swedbanki Põlva kontori töötajad jätkavad samas koosseisus ka edaspidi. Uued klienditeenindusajad ei muuda töötajate koormust, kuna teistel aegadel tegeletakse muude panga töörollide täitmisega.

Sularahateenused kolivad kontorist automaati
Põlva kontoris on juba praegu sularaha sisse- ja väljamakse automaat. Vajadus pakkuda sularahateenuseid pangatöötaja vahendusel on muutunud ülearuseks. Automaadis on tehingud kliendile tasuta või soodsamad, kiiremad ja mugavamad. Vajadusel abistavad kontori töötajad eakamaid kliente sularahaautomaadi kasutamisel.

Eakamad kliendid
Eakamad kliendid või kliendid, kellel on liikumine raskendatud, saavad ühe võimalusena vormistada volituse pangas või notari juures, et näiteks lapsed saaksid oma vanemate rahaasjadel silma peal hoida. Pangas volituse vormistamiseks tuleb panka tulla mõlemal isikul, sellel, keda volitatakse ja sellel, kes volitab. Samuti kasutab aina rohkem väärikas eas kliente juba ka ise digitaalseid kanaleid.

Helistades Swedbanki nõustamiskeskuse numbrile 631 0310 saab ööpäevaringselt vastused pangaga seotud küsimustele. Näiteks saab küsida pangakaartidega seotud küsimusi, nõu internetipanga või mobiiliäpi kasutamisel jpm. Telefoni teel saab teha makseid või väärtpaberitehinguid, küsida infot oma kontojäägi kohta või saada ülevaadet tehingutest. Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, peab kliendil olema sõlmitud internetipanga leping. Tehingute tegemiseks telefoni teel on vaja kõigepealt oma isik tõendada Smart-ID, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. Tehingute teenustasud telefoni teel on samad, mis pangakontoris.

Määratud makseid saab teha ka pangaautomaadis
Igakuiseid makseid on määratud maksete abil võimalik teha ka pangautomaadis. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas ise või pangakontoris nõustajal sisestada vajalikud andmed. Tuleb vaid kaasa võtta arve, kus on olemas vajalikud rekvisiidid. Kui need on tehtud, siis saab sularahaautomaadis vaid mõne nupuvajutusega makset teha.

Swedbank


 Põlva Haldusteenistus
tel 5560 1587
rein.kamber@polva.ee

Heakorra- ja haljastustööd,
teede hooldus, tänavavalgustus,
hulkuvad koerad ja kassid.
7.03.22

 

"Põlva - Eesti lõõtsapealinn" logo

Põlvamaa Rohelisem elu logo