Otsime pearaamatupidajat

 

Põlva Vallavalitsus ootab finantsosakonda tööle

 

PEARAAMATUPIDAJAT

 

Põhilised tööülesanded

- vallavalitsuse ja hallatavate asutuste raamatupidamise ja aruandluse korraldamine;

- valla hallatavate asutuste nõustamine ja juhendamine;

- rahaliste vahendite, sihtfinantseerimiste ja laenude arvestus;

- saldo- ja makseandmike esitamine;

- maksude arvestus ja deklaratsioonide koostamine;

- suhtlus audiitoriga, revisjonikomisjoniga, Riigi Tugiteenuste Keskusega, Maksu-ja Tolliametiga;

- konsolideeritud majandusaasta aruande koostamine.

 

Nõuded kandidaadile

- majandusalane kõrgharidus ja vähemalt 2-aastane erialane töökogemus avalikus sektoris;

- oskus rakendada valdkonda reguleerivaid õigusakte;

- algatusvõime ja tahe ellu viia muudatusi;

- eesti keele valdamine C2 tasemel;

- hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus nii kõnes kui kirjas;

- pingetaluvus, täpsus, initsiatiivikus, otsustus- ja vastutusvõime.

Kasuks tuleb

- eelnev töökogemus pearaamatupidajana;

- raamatupidamistarkvara PMen tundmine;

- dokumendihaldussüsteemi Delta tundmine.

 

Omalt poolt pakume

- huvitavat ning väljakutseid pakkuvat tähtajatut töösuhet;

- võimalust osaliselt töötada kodukontoris;

- puhkust 35 kalendripäeva.

 

Kandideerimiseks palume saata elulookirjeldus (CV), motivatsioonikiri koos palgasooviga ja haridust tõendavate dokumentide koopiad hiljemalt 04.09.2025 digitaalselt allkirjastatuna elektronposti aadressile info@polva.ee.

 

Täiendav info: Merle Sulaoja, tel 5919 7930, merle.sulaoja@polva.ee